白鶴鳴風水

|著作125部•暢銷報刊、玄學專欄資深作家|  風水用品:麒麟... | 首創全自動羅盤.立極尺  |

生肖對對碰.六對不可以合作的人

首頁

        今篇所講既題目,相信幾有趣味性,不過,其實要多得大師姐白如雪。因為今次同大師兄匡正及大師姐白如雪一齊食午餐時,由於接近年尾,所以大家又講到下十二生肖運程既事。

        講起生肖,大師姐白如雪問我:「方中圓,你知唔知道有何生肖,雙方會唔夾(合唔來)?」

        我即時答:「最唔夾既生肖,當然係鼠同馬、牛同羊、虎同猴、兔同雞、 龍同 、蛇同豬。」而大師姐聽到後,笑住話:「小師弟唔錯,全中﹗」大師兄聽到就係到笑,唉!咁簡淺既入門 學問,我點會唔識丫!咁都問我,就係當我風水玄學見識少喇,攪到我都好尷尬。

        大師姐見到我個樣,笑得仲開心。佢笑到夠,就再問我:「你知唔知,坊間仲流行緊一套講法,話有幾組生肖係特別唔夾既?」我真係一時間想唔起,唯有直接問答案:「大師姐,你直接講我聽啦?」大師姐話:「其實呢套就講法,係應該叫做生肖對對碰。」

        我好奇問:「生肖對對碰?」大師姐笑笑口話:「係我想出黎既形容詞。」呢時,我有機會啦!等我擦下鞋先!大師姐果然係博士生,連呢個名詞都想到出黎。大師姐話:「唔好擦鞋,講你聽啦!」我立即話:「洗耳恭聽。」

        大師姐繼續講生肖對對碰:「基本上,有以下幾種生肖對對碰。坊間有以下既流傳﹕

        生肖屬「虎」既人剋生肖屬「羊」既人──因為送羊入虎口。
        生肖屬「豬」既人剋生肖屬「虎」既人──因為扮豬食老虎。
        生肖屬「虎」既人同生肖屬「虎」既人互剋──因一山不能藏二虎。
        生肖屬「雞」既人同生肖屬「狗」既人互剋─因為雞犬不寧。
        生肖屬「狗」既人剋生肖屬「虎」既人──因為虎落平陽被犬欺。
        生肖屬「狗」既人同生肖屬「狗」既人互剋─因為狗咬狗骨。」

        我聽到後答訕:「原來老虎都會怕狗同豬,係唔係真架?」大師姐眨一眨眼:「你當茶餘飯後答訕既笑話就算啦!坊間流行既諺語,大部份都完全無玄學根據,聽下就算啦!」

風水玄學權威白鶴鳴弟子 方中圓 
        本文刊載日期2017年12月5日

白鶴鳴風水命理著作
第95部
《教你幫人改好名》

港幣$60

風水•改名姓名學

由白鶴鳴老師幫你改好名——收費$1,388起

俗語常說:「唔怕生壞命,最怕改壞名」。
如果你自覺命途多阻、運氣不濟,希望改進日後的運程……
如果你剛為人父母,望日後子女成為人中龍鳳、運程亨通;
你都可以藉著改名來增強自己的運氣,
可致電我們預約白鶴鳴先生
查詢電話﹕(852)2388 6878

 

最受歡迎風水用品

開光風水用品,

 

訂購風水用品專頁

風水八字改名--預約.TEL:9838 3838

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,
請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!