| 著作124部暢銷報刊、玄學專欄資深作家|   風水用品:龍龜麒麟...    |   首創全自動羅盤.立極尺  |

風水八字
八字喜水宜飲冰

 

訂購風水用品專頁


        我地呢d識風水八字人,好多時都頗受歡迎。貪心係人 鴾悕吽A記得我未學風水八字之前,一聽到有人話識風水八字,都黐埋去問幾句,因為可以免費得到d著數。而家睇番轉頭,果時d所謂風水八字既,好多都係途聽途說,亂嗡一通。
 

        最近,有個公司業務上既客人話佢係廟街比人算八字,話佢條命喜水,叫佢記得多d食雪條食雪糕飲凍野等會特別旺
 

        有關d野,我以前都聽唔少,又聽過師傅及匡正大師兄講過,所以我都知道點解。我就問我個朋友︰「佢有無叫你食乜野雪條雪糕呀?!」係我預計之內,朋友真係問︰「乜食乜野雪條雪糕都有分既咩?!」
 

        我話﹕「咁就梗係喇,你條命喜水,最好食白色或者黑色雪條雪糕,例如牛奶雪條雪糕、黑芝麻雪條雪糕、椰子雪條雪糕等等。」個朋友聽左之後問我點解︰「你話個算命先生同你算八字既時候,話你條命喜水,所以要食雪條雪糕先會旺嘛!而黑色屬水,白色屬金,兩者都以令到水更旺,所以咪要食雪條雪糕先真係可以轉運苤C」
 

        個朋友聽完我講,信到十足十。唉!其實我係窒佢先真。論五行,確係凍野五行屬水,但講到身體健康,無論中醫西醫,都唔建議食凍野,因為會影響身體機能運作。咁簡單既道理都唔識好多時,我地研究風水八字,都會對中醫有少少認識,因為中醫都係講究五行八卦的學術。
 

        大家記住啦!如果有人同你地睇八字,話你條命食雪條雪糕會行好運,種喧眾取寵的說話,聽左就算,唔好真係實行啊﹗

本文刊載日期201652

風水玄學權威白鶴鳴弟子/方中圓

 

白鶴鳴風水命理著作

86

《原來八字咁簡單》

風水八字書

         《原來八字咁簡單》是白鶴鳴先生於二零零零年的作品,這一書,圖文並茂,作者寫這書的對象,以完全不懂玄學的讀者群為主。如果大家對八字有興趣,但又沒有玄學基礎,則最適宜看這本書學八字了。
        本書《原來八字咁簡單》的面世,會令很多白鶴鳴先生的讀者們喜出望外,因為他們終於知道原來自己的來信及要求並沒有白費,白先生終於為他們寫成了這本他們期待已久的八字書──《原來八字咁簡單》──一巿面上最簡單易學的八字入門寶鑑。
  至於本書如何簡單易學?大家隨手翻開一看便會清楚明白。 一本當今最淺白易 有關《原來八字咁簡單》,可致電或蒞臨「白鶴鳴風水精品中」查詢購買或到各大書局購買。亦可以到本公司或各大書局的網站購買。

風水八字改名--預約.TEL:9838 3838

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,

請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!

首頁

 

+